
Lubliniec, dnia 12.03.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9/03/2019
Dotyczy:
Dostawa:
- urządzenie do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki (sygnatura wydatku we wniosku: WYD021, WYD047)
w ramach projektu pt. „Opracowanie palety preparatów i produktów do napraw i retuszu uszkodzeń na powierzchniach z rożnego typu materiałów wraz z dedykowanymi usługami rezultatem prac badawczo-rozwojowych” (wniosek o dofinansowanie nr WND-RPSL.01.02.00-24-0347/18-004, Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa) współfinansowanego z Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej I. Nowoczesna gospodarka, działanie 1.2 Badanie, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
I. Dane zamawiającego:
Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Młyńska 27, 42-700 Lubliniec
KRS: 0000581311, NIP: 5751885473, REGON: 243139971
Tel. 34 356 48 15; strona internetowa: www.ottimo.pl
II. Podstawa prawna i ogólne informacje:
- Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie:
- Zasady konkurencyjności oraz Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych
- Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian warunków zapytania ofertowego, jego odwołania, unieważnienia i zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku gdy wartość oferty przekracza wielkość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego, powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi IZ.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego zapytania ofertowego jest realizowane w celu zakupu urządzenia do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki w ramach projektu pt. „Opracowanie palety preparatów i produktów do napraw i retuszu uszkodzeń na powierzchniach z rożnego typu materiałów wraz z dedykowanymi usługami rezultatem prac badawczo-rozwojowych” (wniosek o dofinansowanie nr WND RPSL.01.02.00-24-0347/18-004, Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa) współfinansowanego z Europejskiego Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej I. Nowoczesna gospodarka, działanie 1.2 Badanie, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
- Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki przeznaczonego do opracowania i wykonania prototypów preparatów do retuszu i naprawy rożnych powierzchni materiałów. Szczegółowe parametry techniczne zamówienia opisane zostały w Specyfikacji Technicznej, która stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Przedmiot zamówienia obejmuje zakup urządzenia do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki wraz z dostawą, instalacją i uruchomieniem poszczególnych elementów wskazanych w pkt. III.2., w zakładzie Zamawiającego, mieszczącym się pod adresem: ul. Plac Mikołaja Kopernika , 42-714 Chwostek, woj. Śląskie, Polska.
- Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień. Przedmiot zamówienia: urządzenie do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki:
- urządzenie do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki– określa kod CPV 42995000-7 – różne maszyny czyszczące
- Dostawca przedłoży ofertę i zrealizuje zamówienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, która stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
- Specyfikacja Techniczna służy wyłącznie do przygotowania oferty. Nie dopuszcza się wykorzystywania jej w innym celu oraz udostępniania osobom postronnym.
IV. Warunki realizacji zamówienia
- Termin realizacji umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. Dostawa elementów wskazanych w pkt. III.2. z instalacją nie później niż do dnia 30.06.2019r.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w zakresie wydłużenia wymaganego terminu dostawy tylko w przypadku zaistnienia niezależnych od Dostawcy lub Zamawiającego okoliczności, w szczególności w przypadku:
- uzasadnionych zmian w zakresie, sposobie i terminie wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności zmian wynikających z otrzymania decyzji Instytucji Pośredniczącej,
- cząstkowych wyników badań odbiegających od przyjętych celów projektu,
- przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta,
- okoliczności siły wyższej,
- zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy o dofinansowanie,
- wypowiedzenia umowy o dofinansowanie.
- Warunkiem zmiany umowy jest pisemne powiadomienie Zamawiającego w terminie 7 dni od momentu zaistnienia powyższych okoliczności o wystąpieniu przesłanek uzasadniających wydłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy jest możliwa jeżeli obie strony umowy wyrażą na nią zgodę i wymaga ona aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia i jego instalacji jest zakład firmy Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Plac Mikołaja Kopernika, 42-714 Chwostek, województwo śląskie, Polska.
- Dostawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, załącznikami do niego m.in. Specyfikacją Techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Dostawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia, jej zgodność ze Specyfikacją Techniczną i przepisami prawa.
- Dostarczony w ramach umowy przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny techniczne, w pełni funkcjonalny, bez uszkodzeń oraz kompletny i dopuszczony do stosowania na rynku krajowym; musi posiadać gwarancję producenta.
- Wszystkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenia materiałów nie są dla Dostawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw, Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „Równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie cechy, funkcje, parametry i standardy jakościowe jak wskazany w opisie konkretny z nazwy lub pochodzenia.
- Przedmiot zamówienia stanowi dla zamawiającego jedną całość współpracującą ze sobą, dlatego poszczególne elementy muszą być kompatybilne.
- Dostawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie i ochronę mienia Zamawiającego na terenie prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych urządzeń, będących przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego.
- Dostawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o każdym uszkodzeniu mienia Zamawiającego.
- W trakcie prowadzenia prac instalacyjnych i montażowych Dostawca jest zobowiązany przestrzegać przepisów bhp, ppoż, oraz regulacji w zakresie ochrony środowiska.
- Dostawca wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży m.in. stosowane certyfikaty, świadectwa i inne dokumenty techniczne oraz prawne dopuszczające jego użytkowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Polski (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem).
- Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące od daty dostawy.
V. Przygotowanie, złożenie i otwarcie ofert
- Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w formie elektronicznej. Formularz oferty należy wypełnić komputerowo lub odręcznie, czytelnie nieścieralnym długopisem.
- Do Formularza ofertowego należy dołączyć wszystkie dokumenty wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Dostawca zobowiązany jest przedłożyć ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym, Specyfikacji Technicznej i pozostałymi załącznikami do Zapytania ofertowego. Zamawiający odrzuci i nie będzie rozpatrywał przy ocenie oferty niespełniającej warunków określonych w Zapytaniu Ofertowym, Specyfikacji Technicznej i pozostałych załącznikach do Zapytania ofertowego lub złożonej po terminie wskazanym w pkt. V.18.
- Wszystkie strony Formularza ofertowego wraz z załącznikami muszą być ponumerowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Każda zmiana lub poprawka w tekście oferty musi być parafowana własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę, w przeciwnym razie nie zostanie ona uwzględniona.
- Dostawca może wprowadzić zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonych ofert lub całkowicie wycofać złożoną uprzednio ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne oświadczenie o wprowadzeniu zmian, poprawek, uzupełnień lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.
- Formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i dokumentami muszą być podpisane przez Dostawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Dostawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Formularz ofertowy należy sporządzić w języku polskim.
- Oferta powinna zostać złożona w walucie złoty polski.
- Ofertę wraz z dokumentami wskazanymi w zapytaniu ofertowym należy przesłać na adres: dotacja@ottimo.pl. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres: dotacja@ottimo.pl w terminie do dnia 20.03.2019r. do godziny 24.00.
- Informacja o wyniku postępowania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.ottimo.pl oraz w Bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl) najpóźniej do siódmego dnia roboczego od daty 20.03.2019. W tym terminie Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty, wskazując nazwę dostawcy, którego oferta została wybrana lub o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
- Dostawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt.V.14.
- Każdy dostawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany warunków udzielenia zamówienia;
- zakończenia postępowania bez dokonywania wyboru Dostawcy;
- unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
- W przypadkach, o których mowa w pkt. V.17, Oferentowi nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze. Zamawiający dokona oceny ofert i przyzna punktację za spełnienie poniższych kryteriów.
VI. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający dokona oceny ofert i przyzna punktację za spełnienie poniższych kryteriów w następujący sposób:
Lp. | Kryterium | Waga kryterium |
1. | Cena netto (C) | 60% |
2. | Wyposażenie | 40% |
- W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” punkty zostaną przyznane na podstawie ceny netto za przedmiot zamówienia, wskazanej przez Dostawcę na Formularzu oferty. W kryterium tym najwyższą liczbę punktów tj. 60, otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto, natomiast pozostałym ofertom zostanie przypisana liczba punktów wg poniższego wzoru:
Lp= (Cmin/Cof) x Lmax
gdzie:
Lp – liczba punktów oferty ocenianej
Cmin – cena najtańszej z ofert
Cof – cena oferty ocenianej
Lmax – maksymalna ilość punktów, możliwych do uzyskania w ramach kryterium - W ramach przedmiotowego kryterium „Cena netto” Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów, wyliczonych w sposób opisany w pkt. VI. 2.
- W ramach podmiotowego kryterium „Wyposażenie” punkty zostaną przyznane na podstawie następujących kryteriów:
Lp. Opis Sposób spełnienia kategorii wyposażenie Liczba punktów 1. drzwi z lewej strony kabiny do załadunku/rozładunku wyposażone w wyłącznik bezpieczeństwa, odcinający dopływ powietrza do pistoletu śrutowniczego Tak 2 Nie 0 2. uziemienie ruchomych elementów kabiny Tak 2 Nie 0 3. perforowana podłoga przestrzeni roboczej Tak 2 Nie 0 4. start/Stop procesu za pomocą pedału Tak 2 Nie 0 5. Zegar umożliwiający zaprogramowanie czasu mieszania Tak 2 Nie 0 6. pistolet do odmuchiwania (czyszczenia) obrabianych części Tak 2 Nie 0 7. system szybkiej wymiany szyby Tak 2 Nie 0 8. 1 para rękawic odpornych na ścieranie, zamontowanych na stałe, zapewniających szczelność kabiny Tak 2 Nie 0 9. węże o ścieralności klasy 35mm3 Tak 2 Nie 0 10. zintegrowany z kabiną układ filtracyjny Tak 2 Nie 0 11. system samooczyszczania wkładów sprężonym powietrzem Tak 5 Nie 0 12. inżektorowa dysza Ø 8mm Tak 5 Nie 0 13. kosz obrotowy umożliwiający obróbkę małych elementów w trybie automatycznym Tak 5 Nie 0 14. nastawny czas obróbki Tak 5 Nie 0 - W ramach przedmiotowego kryterium „Wyposażenie” Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów, wyliczonych w sposób opisany w pkt. VI. 4.
- Cena netto, wskazana przez Dostawcę na Formularzu oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z zakupem, dostawą i instalacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty załadunku, transportu, ubezpieczenia transportu, instalacji, koszty pracy i delegowania pracowników do instalacji i montażu, itp.
- Cenę netto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Punkty przyznane w ramach kryteriów przedmiotowych: „Cena netto”, „Wyposażenie” zostaną zsumowane. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt.
- Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz otrzyma największą sumaryczną liczbę punktów, wyliczoną wg wzoru:
SUMA PUNKTÓW OFERTY = C + W
Gdzie:
C- liczba punktów przyznana w kryterium „Cena netto”
W -liczba punktów przyznana w kryterium „Wyposażenie” - Zamawiający wybierze ofertę Dostawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz otrzyma największą liczbę punktów.
- Po przeprowadzeniu procedury postępowania o udzielenie zamówienia i wyborze najkorzystniejszej oferty nastąpi podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Dostawca.
- W przypadku gdy wybrany Dostawca, który otrzymał największą liczbę punktów, odstąpi od podpisania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Dostawcą, który uzyskał w postępowaniu kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Dostawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż wycena zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 20 % od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Dostawca nie złoży w wyznaczonym terminie wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzającymi wykaże, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
VII. Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie są podmiotami powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy (dostawcy) a wykonawcą (dostawcą), polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, które stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy nie znajdują się w trudnej sytuacji ekonomicznej i finansowej, uniemożliwiające] lub zagrażającej realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Dostawca podpisze Oświadczenie dostawcy, które stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy udzielą co najmniej 24 -miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy, potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Dostawcy do przedstawienia dodatkowych dokumentów i informacji, potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VII.
VIII. Wykluczenia z uczestnictwa w postępowaniu
- Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną Dostawcy, którzy nie spełniają warunków, określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikach do niego.
- Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami, określonymi w Zapytaniu ofertowym lub/i załącznikami do niego, a w szczególności ze Specyfikacją Techniczną.
- Oferty złożone po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub/i w niewłaściwym miejscu nie będą rozpatrywane.
IX. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na dostawę przedmiotu zamówienia, zawartej z Dostawcą w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy, poza okolicznościami wskazanymi w pkt. IV. 2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku, gdy od dnia złożenia oferty przez Dostawcę do dnia oddania przedmiotu umowy ujawnią się rozwiązania techniczne lub maszyny lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach niż określone w zapytaniu ofertowym, których zastosowanie dla Zamawiającego będzie uzasadnione ze względów technicznych i racjonalizatorskich a ich zamiana nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia należnego Dostawcy lub jeżeli nastąpi zmiana w zakresie wymagań i dopuszczeni do obrotu lub użytku przedmiotu zamówienia lub jego części składowych. Zmiana umowy na dostawę przedmiotu zamówienia może nastąpić także w zakresie i w celu zapewnienia kompatybilności (tj. zgodnego działania) urządzeń wchodzących w skład urządzenia do piaskowania, oczyszczania elementów wychodzących z drukarki z pozostałymi urządzeniami oraz wyposażeniem linii technologicznej. Powyższe zmiany w umowie nie mogą prowadzić do zmiany istoty przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
X. Wymagane dokumenty
- W celu uczestnictwa w niniejszym postępowaniu Dostawca ma obowiązek dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty:
- Oferta na druku „Formularz ofertowy” (Załącznik nr 1)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik nr 2) – wypełnia Zamawiający, należy podpisać przez Dostawcę w celu potwierdzenia zapoznania się z treścią dokumentu.
- Oświadczenie Dostawcy (Załącznik nr 3)
- Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4) – należy podpisać przez Dostawcę w celu potwierdzenia zapoznania się z treścią dokumentu.
XI. Informacje dodatkowe
- Odpowiedzi na zapytania, złożone przez Dostawców, związane z prowadzonym postępowaniem, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej https://ottimo.pl/ oraz w Bazie konkurencyjności na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Treść odpowiedzi powinna być uwzględniona przez wszystkich Dostawców w składanych przez nich ofertach. Zamawiający rozpatruje zapytania przesłane w formie elektronicznej do dnia 20.03.2019 r.
- Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Dostawcami i udzielania stosownych wyjaśnień i odpowiedzi jest Damian Głąb, e-mail: dotacja@ottimo.pl, tel. 34 353 24 55.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym znajdują zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
ZAŁĄCZNIK:
Najkorzystniejsza oferta:
Firma MATT Maciej Stachulski adres: ul.Dobra 2, 96-313 Jaktorów-Kolonia, ilość przyznanych punktów: 98, cena netto oferty: 16 750,00 PLN,
Lista złożonych ofert:
1. Firma MATT Maciej Stachulski, data złożenia oferty: 16.03.2018, ilość punktów: 98, cena netto: 16 750,00 PLN